Kısaca PDKS, bir diğer adı ile ‘’Personel Devam Kontrol Sistemleri’’ her türlü büyük ve küçük ölçekli işletmelerin giriş-çıkış, izin, mesai, tatil, bordro ve günlük çalışma kayıtlarına birebir ulaşabileceği, istediği zaman istediği gruptan rapor alabileceği, işverenlerin iş yükünü azaltan ve takibini kolaylaştıran akıllı otomasyon sistemidir.
Parmak izi, yüz tanıma veya kart okuyucu gibi farklı terminallerden herhangi birini seçip; şirket protokolünüze uygun PDKS yazılımlarını tercih etmeniz hem sizin iş takibinizi kolaylaştırır, hem de en doğru veriye ulaşmanızı sağlar.
Firmamız sektördeki 25 yıllık bilgi birikimi; tecrübeli yazılım ekibi ve müşterilerin taleplerini en doğru şekilde anlayıp, analiz edebilen satış ekibiyle zaman içerisinde her ölçekteki firmanın ihtiyaçlarını sağlayabilecek farklı PDKS yazılımları oluşturmuştur.
Polimek Personel Devam Kontrol Yazılımlarını Small, Standart ve Profesyonel PDKS Yazılımı olarak 3 ana başlıkta inceleyebiliriz.
Small PDKS Yazılımı; sadece personel giriş-çıkış, içerdekiler-dışarıdakiler gibi basit raporlamalar alabileceğiniz daha çok küçük ölçekli işletmelerin tercih ettiği PDKS yazılımıdır.
Standart PDKS Yazılımı; tek kullanıcılı basit puantaj raporları alabileceğiniz ve Small pdks yazılıma göre daha detaylı raporlama desteği sağlayan PDKS yazılımıdır.
Profesyonel PDKS Yazılımı; çok kullanıcılı, çoklu şirketlerin kullanabileceği maaş hesaplama modülü sunan ve farklı eklentiler uygulayabildiğimiz daha çok büyük ölçekli firmaların tercih ettiği PDKS yazılımıdır.
Kullanılan bu yazılım desteği ile aslında öncelikli hedefimiz işletmelerin iş yükünü azaltıp iş gücünü yükseltmektir. Herhangi bir hatada erken müdahale ile sorun çözebilir,daha doğru ve detaylı bilgi ile bu avantajı rekabet gücüne çevirebilirsiniz.
Siz de personellerinizi kolayca takip edip, her ay başında el ile hesaplama yapmak istemiyor , kağıtlar ve veriler içerisinde kaybolmak istemiyorsanız ve işe nereden başlayacağınızı bilemiyorsanız bizi arayın ve detaylı görüşme ve program demoları için randevu alın..