PDKS Personel Devam Kontrol Sistemleri
PDKS- Personel Devam Kontrol Sistemi Nedir? PDKS Sistemi Nasıl Çalışır?
PDKS ” Personel devam kontrol sisteminin” kısaltmasıdır.
Personel devam takip sistemi -PDKS; çalışanların işe giriş-çıkış saatlerinin kontrol altına alınmasına yarar.
Kayıt altına PDKS yazılımı ile alınan veriler firma çalışanlarının verimliliğinin arttırılmasında kullanılır.
Kart okuyucular, parmak izi cihazlar, yüz tanıma okuyucuları gibi PDKS cihazları ile alınan bilgiler PDKS yazılımına aktarılır.
Yazılıma aktarılan bu kayıtlar, kullanmış olduğunuz muhasebe programına aktarılır ve dilenirse maaş hesaplamasında kullanılabilir.
Firma sahipleri mesai takibini kart okuyucu, parmak izi okuyucu ya da yüz tanıma okuyucuları ile yapabilirler.
Personel devam takip yazılımın çalışma saati ayarlayabilme özelliği ile çalışma saatiniz 7:30 saatten farklı olsa bile aylık çalışma saatiniz de karışıklık olmaz.
Personel devam kontrol -PDKS programı ile çalışanlarınızın vardiyalarını onay mekanizmasından geçirerek takip edebilir ve mesai nedenlerini girebilirsiniz.
Programın masa üstü versiyonu ile web tabanlı ve mobil PDKS versiyonu da mevcuttur.
Web tabanlı pdks yazılımı ile programın kurulu olduğu bir bilgisayara ihtiyacınız olmadan internet tarayıcı olan herhangi bir yerden personel takibi yapabilirsiniz.
Mobil PDKS yazılımımız, IOS ve Android işletim sistemleri ile uyumludur.
Polikod- Polimek PDKS App’i kolaylıkla cep telefonunuza yükleyebilirsiniz.
PDKS uygulamasının mobil versiyonun da , izin ve onay mekanizmaları, fazla mesai kayıtları bulunmaktadır.
PDKS Yazılımının 3.Parti Yazılımlara Entegrasyonu
İşverenler çalışanların takip ve verimliliği ile ilgili birkaç yazılım kullanıyorlarsa; raporları tek elden almak isterler lakin;
Netsis, Logo gibi birçok muhasebe programı ile uyumlu olan Polimek PDKS programı, tüm 3. parti yazılımlarla veri alışverişi yapabilmektedir.
Sap, Canias ve. Erp programlarına Polimek PDKS programından kolayca aktarım yapabilirsiniz.
Gelişen teknoloji ile beraber bizde tüm yazılımlarımızın yeni sürümlerini piyasaya sunuyoruz lakin,
Personel devam kontrol yazılımının masaüstü versiyonunun yanı sıra; Mobil Pdks IOS ve Android ‘te yerini almıştır.
İnternet tarayıcı olan her yerden kolayca erişebileceğiniz ama yazılım kurulumu gerektirmeyen Web tabanlı Pdks uygulamaları mevcuttur.
IOS ve Android işletim sistemi kullanan telefonlarınıza Polikod Mobil PDKS 3.0 uygulamasını rahatça indirebilirsiniz.
Ayrıca Polimek PDKS, NFC teknolojisini kullanan Qr Kodlu okuyucular ile geçiş imkanı da sunmaktadır.
Personel Devam Kontrol Programı -PDKS Yazılım Raporları
Yazılım ile pdks sistemin de aylık ve yıllık mesai nedenlerini rapor çıktısı alabilirsiniz.
Excel listeleri ile tüm raporları excel formatında alabilir; istenilen alan seçimleriyle firmanıza özel PDKS puantaj raporu hazırlayabilirsiniz.
Profesyonel PDKS yazılımımız da dilerseniz firmanıza özel rapor uygulamaları da yapabiliriz.
Kolay Kullanım
PDKS donanım ve PDKS yazılımlarımız kullanıcı dostudur.
Kolay Kurulum
Uzman ekibimiz tarafından personel devam kontrol sisteminizin kurulumu hızlıca gerçekleştirilir.
Uzman Destek
PDKS sisteminize yerinde ya da online servis seçeneklerimiz ile hızlı ve profesyonel destek hizmeti.
Yüksek Güvenlik
PDKS verileriniz şifreleme teknolojilerimiz ile güven altındadır.
Esneklik
Pdks Sistemi bileşenleri firmanızın ihtiyacınıza göre şekillendirilir.
Yüksek Performans
Her geçen gün güncellenen PDKS programımız ile zamandan tasarruf edersiniz..
Personel Devam Kontrol Sistemi (PDKS) Nedir ?
Pdks nedir diye bakacak olursak; kısaca personel devam kontrol sistemi (PDKS) dir.
Şirket personelinin giriş-çıkışlarının kayıt altına alınması ve bunlarla ilgili raporların oluşturulmasını sağlayan, bilgisayar yada web tabanlı bir sistemdir.
Burada amaç insan iş gücünü minimuma indirerek hatasız kayıtlar oluşturabilmektir.
Yazılımının masa üstü pdks, web pdks ve mobil pdks olmak üzere farklı versiyonları da mevcuttur.
Personel devam kontrol sistemleri (PDKS); şirketinizin, üretim bandınızın, personelinizin, iş gücünüzün, daha efektif çalışmasını sağlar ancak;
Maksimum verim almanıza yardımcı olur.
Her firmanın çalışma alanları farklı olduğu gibi, ihtiyaçları ve orada kullanılması gereken ekipmanlar da birbirinden farklıdır.
İhtiyaçlarınıza ve sorunlara odaklanır size en uygun pdks cihazları ile size en uygun PDKS çözümünü, en erişilebilir fiyatlarla sunarız.
MS SQL veri tabanını kullanan PDKS yazılımında client opsiyonu da mevcuttur.
Tüm pdks yazılımlarımıza gerek IOS, gerek Android işletim sistemini kullanan telefonlardan ulaşabilirsiniz. Pdks App’i telefonunuza indirebilirsiniz.
Personel Devam Kontrol Sistemi (PDKS) Cihazları
Personel devam kontrol sistemi (pdks), her firmanın ihtiyacına göre belirlenir.
İhtiyaçlarınıza ve çözülmesini arzu ettiğiniz sorunlara odaklanır ve buna en uygun ekipmanlar ile size en uygun çözümü sunarız.
Pdks sisteminde öncelikle personel giriş-çıkış kayıtlarının tutulması için bir terminale ihtiyacınız bulunmaktadır.
Bu terminal talebinize göre RFID okuyucu, parmak izi okuyucu veya yüz tanıma okuyucusu ile pdks olabilir.
Yüz tanıma okuyucularının termometre özellikli olanları da mevcuttur.
Pdks cihazları dilenirse turnike kontrol sistemleri ile birlikte de kullanılabilir.
Personel devam kontrol yazılımı, PDKS sistemin en önemli bileşenidir.
Firmanızın ihtiyacına göre profesyonel PDKS yazılımı, standart PDKS yazılmı yada small PDKS yazılımı önerebiliriz.
Pdks programının qr kod okuyuculu mobil versiyonu ile de dışarıdaki personelinizin takibini rahatlıkla yapabilirsiniz.
Personel Devam Kontrol Sistemi ( PDKS ) Nasıl Çalışır?
Firmaların ihtiyaçlarına ve iş gören sayılarına göre farklılık gösterebilen; personel kontrol programları kart, parmak izi veya yüz tanıma okuyucuları kullanılabilir.
Personel devam kontrol sistemlerine turnikeler ve farklı kontrol donanımları da ilave edilebilir.
Personel devam kontrol sisteminde terminaller üzerinde biriken giriş ve çıkış kayıtlarının kontrol programının bulunduğu bilgisayara aktarılarak puantaj ve bordroya esas olan raporların kolay ve çok kısa bir süre içinde hazırlanır.
Gerekli istatistiksel döküm ve listeler (günlük ve aylık puantaj dökümleri, hareket listeleri, gelmeyenler, geç gelenler, erken çıkanlar, fazla mesai yapanlar, izinliler, vs.) kolaylıkla alınabilmektedir.